پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با آغاز جشن عاطفه‌ها، زنگ عاطفه‌ها نیز در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها برنامه‌هایی مانند اجرای سرود، شعرخوانی، دکلمه، اهدای گل و نیز اهدای کمک دانش آموزان به نیازمندان برگزار شد.

علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش در حاشیة نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدرسه رازی تهران گفت: امسال نخستین بار 100درصد کمک‌هایی که از طریق جشن عاطفه‌ها جمع آوری می‌شود، از طریق مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی افزود: تلاش می‌شود کمک‌هایی که در این جشن جمع آوری می‌شود در کمتر از 15 روز پس از تفکیک، بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

علی احمدی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: سال تحصیلی جدید با شور و حال خاصی آغاز شده است و بیش از 5 هزار کلاس درس جدید همزمان با آغاز سال تحصیلی به تعداد کلاس‌های درس افزوده شد.

وی از ساماندهی مدارس در آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: در سه ماه تعطیلی تابستان تقریباً همه مدارس رنگ‌آمیزی، بازسازی و زیباسازی شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی نیز در این مراسم گفت: امسال جشن عاطفه‌ها را همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار کردیم تا از این طریق فرهنگ نوع دوستی را میان دانش آموزان گسترش دهیم.

انواری اضافه کرد: تلاش می‌کنیم فرهنگ کمک به نیازمندان را از طریق مدارس نهادینه کنیم و آن را به فرهنگ عمومی جامعه گسترش دهیم.

در مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها، وزیر آموزش و پرورش و سرپرست کمیته امداد امام خمینی هر کدام مبلغ یکصد میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

کد خبر 64277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز